Thursday, April 2, 2009

Kunci hidup 04

ape pendapat anda jika ditanya tentang lanjutan pelajaran..atau tgk kwn2 anda bt master secara peribadi aku kagum tapi aku tak melihat dalam semua aspek...skadar pengatahuan yang biasa..kenapa orang tu nak bljar tinggi2..kanapa nak ambk master..ambik phd..knp...sebb persaingan ke...sebab bosan dengan life ke????

bagi aku..mereka ini..adalah mereka yang xpuas dengan ilmu yang ade..bagi mereka kalau stkat ijazah..ilmu tu x berkmbang...meraka nak explore btl2 subjek yang mereka ambik...

ramai kwan aku ambk master..jijah,anep,kamarul..dan yang bakal2 ambik master pun ade, lai, faizal, miji...aku doakan mereka semoga berjaya..tabik kat mereka..

ilmu adalah kunci hidup yang penting..kita dan ilmu saling bergantungan..tanpa ilmu kita tak berkembng dan tanpa kita ilmu xdpt diterokai...aku ulas hal ini pendek je, sebab waktu aku menulis ini..aku xde mood..sory..plz comment...

hormatilah ilmu yang diberi..dengan ilmu lah kita dapat kenali diri kita dengan lebih...kita akan lebih mengetahui tahap kita..dan ape halangan yang patut kita tempuhi...

No comments:

Post a Comment